Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен Ел проблем ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен Ел проблем ???

    Мили мой колеги имам много странен Ел проблем.
    Прояви се вчера и днес вечерта.
    както си карах снощи/на радио,ксенонови фарове и пуснат климатроник/ и колата изведнъж от нищото взе да гасне.
    Примигаха лампи и таблото ,но не загасна.
    Спрях климатроника и радиото и нещата се оправиха.

    Днес вечерта при качване в колата се опитах да запаля ,но нищо не се получи /лампичките на таблото не изгрязаха изобщо/.При оставяне на контактния ключ на контакт изведнъж ,нещата започнаха да се нормализират и започват лекичко да се появяват лампичките и да се чуват релетата.
    Така седи известно време и светлината на таблото става все по ярка и накрая колата пали.
    Направо възкръсва от зоната на мъртавците.

    Акумулатора е купуван нов преди 3 години ,долях му дестилирана водичка малко и ме съмнява да е от него.
    Ха да хвърлим малко Боб сега и да погадаем .
    Last edited by MUROMAN; d.m.y г., 20:00.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

  • #2
    А клемите на акумулатора как са?
    Иначе проблемът все пак намирисва на акумулатор. Моя по подобен начин започна да ме напуска постепенно лятото в жегата.
    Каква марка е акумулатора?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Виж си "котвата" на масата.Там където минусовата клема е хваната за купето.


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        А клемите на акумулатора как са?
        Иначе проблемът все пак намирисва на акумулатор. Моя по подобен начин започна да ме напуска постепенно лятото в жегата.
        Каква марка е акумулатора?
        FAAM Италия.Купих го от Пепи *Piticar*не вярвам да е от него.

        ---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:38 ----------

        Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
        Виж си "котвата" на масата.Там където минусовата клема е хваната за купето.
        Дебел сноп като оголен кабел ли представлява?
        ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


        Renault Megane II Grand Tour-2004г

        Comment


        • #5
          Дебел сноп като оголен кабел ли представлява?[/QUOTE]

          нещо такова! от 2 части е едната е захваната под стойката на акумулатора на левия рог !, и от там отива и на скоросната кутия!

          не съм много по токовете ,.ма не е ли възможно и да е от клемореда!!
          някога на един приятел му изчезна токито точно от него!
          155 осем хиляди клапана 16 вериги
          0884650778 токи4а

          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

          Comment


          • #6
            MUROMAN

            Преди доста време имах аналогичен проблем със 164-ката .
            Всички останали вериги работеха коректно - светлини ,мигачи , стартера върти та ще се скъса НО таблото не светва и колата не пали .
            При мене се оказа съединителната букса на контактния ключ .
            Кабелната обувка на плюсовия кабел беше нагоряла и съответно никакво напрежение по таблото и колата гасне .

            Та въпроса ми е - Всички останали вериги работят ли ?
            Ако ДА - то провери тази букса .
            Ако Не - лоша маса както е споменал toki4a .
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #7
              Клеми на акумулатора, контактен ключ, Клема + на таблото с бушоните (с гаика е стегнат кабела)
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Клеми на акумулатора, контактен ключ, Клема + на таблото с бушоните (с гаика е стегнат кабела)
                Подкрепям
                и най-много ми клони на контактен ключ ( боша)
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  аз имах подобен проблем оказаха се бушони има два големи бушона мисля 4е бяха 30А не са си в бушониерата в купето ами при двигатела до релетата моите се бяха стопили и не даваха добар контакт

                  Comment


                  • #10
                    Единият предпазител в коша е за вентилатора на радиатора , така че за него забравяме.Всичко изброено е абсолютно възможно , като най вероятно е връзката на "+" на бушони или контактен ключ.Пробвай докато работи мотора да смениш наклона на волана и ако загасне или почне да прекъсва - клемта на кабела за конт.ключ.
                    ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                    Comment


                    • #11
                      100 % клемореда е проблема
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        100 % клемореда е проблема
                        Може мурджев ,може.
                        Аз позачистих клемите на акумулатора,поразмърдах релета тук-там,затегнах хубаво клемите ,понамазах ги с графитна грес.И за сега нещата се оправиха.
                        ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                        Renault Megane II Grand Tour-2004г

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                          Мили мой колеги имам много странен Ел проблем.
                          Прояви се вчера и днес вечерта.
                          както си карах снощи/на радио,ксенонови фарове и пуснат климатроник/ и колата изведнъж от нищото взе да гасне.
                          Примигаха лампи и таблото ,но не загасна.
                          Спрях климатроника и радиото и нещата се оправиха.

                          Днес вечерта при качване в колата се опитах да запаля ,но нищо не се получи /лампичките на таблото не изгрязаха изобщо/.При оставяне на контактния ключ на контакт изведнъж ,нещата започнаха да се нормализират и започват лекичко да се появяват лампичките и да се чуват релетата.
                          Така седи известно време и светлината на таблото става все по ярка и накрая колата пали.
                          Направо възкръсва от зоната на мъртавците.

                          Акумулатора е купуван нов преди 3 години ,долях му дестилирана водичка малко и ме съмнява да е от него.
                          Ха да хвърлим малко Боб сега и да погадаем .
                          Ходи си плати тока.....иначе тъмно
                          п.п.това обръщение "мили мой колеги" ми хареса)...Маряне не порасна ли вече, че искаш виртуално някой да извади мултицета...навързал си една камара глезотики.....и след това какво стана...
                          Last edited by Бобби; d.m.y г., 23:59.
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            Това ми звучи като моя проблем. Паля, колата работи, след време всичко почва да гасне или да се чуди, я угасне я не. Та това всичко се избягва, когато подам повече газ. Дам и газ до 2500 оборота като я запаля и всичката електроника почва да работи нормално. Доколкото знам е някакъв проблем със алтернатора, че не зарежда акомулатора.
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                            Comment


                            • #15
                              Сега пак ще ми се карат, че пиша без връзка с темата, но като се хвърля боб за "странен ел. проблем", да се хвърля странен боб.Тук се изписаха симптоми на няколко различни проблема, дадоха се съвети да се рови всичко свързано със стартер и акумулатор.Да включим и алтернатора, където също има доста нещица за разравяне(имайки предвид последния пост).Не прочетох само предложение (във форума за взаимопомощ м/у алфисти) от страна на някой да отдели от времето си и да помогне с действие и познания.Това ли е новия начин да си помагаме - със съвети ,насоки и упреци само?Никой не каза - ела , ще погледнем и ще видим какъв е проблема.Затова не задавам въпроси и не търся отговори тук.Трябва да сме по услужливи поне помежду си.
                              Сори за оф-топика или спам или както го наричате.
                              ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                              Comment

                              Working...
                              X